Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§1.Rejestracja

1.W celu dokonania zakupów w sklepie internetowym www.brazilshop.pl należy wypełnić Formularz Rejestracyjny lub Formularz zamówienia bez logowania, poprzez dokładne uzupełnienie pól oznaczonych gwiazdką (*).

2.Wypełnienie Formularza Rejestracyjnego nie jest zobowiązaniem Państwa do realizacji zakupów. Rejestracja jednocześnie upoważnia  Państwa do otrzymywania bieżących informacji o nowościach i promocjach oferowanych przez nasz sklep.

3.Zarządzający sklepem internetowym zastrzega sobie prawo do anulowania lub odmowy rejestracji Użytkownika bez podania przyczyn.

§2.Logowanie

1.W celu dokonania zakupów należy każdorazowo zalogować się poprzez podanie hasła dostępu i loginu wskazanego podczas rejestracji.

2.W przypadku utraty hasła dostępu i loginu, należy po wejściu w zakładkę ,,Logowanie” wybrać opcję ,,Nie pamiętam hasła” i następnie podać adres e-mail, który został podany podczas rejestracji. Po prawidłowej weryfikacji system prześle do Państwa na niniejszy adres e-mail nowe hasło dostępu.

3.Klient jest zobowiązany ze względów bezpieczeństwa do zachowania w tajemnicy hasła dostępu oraz loginu do sklepu internetowego. Sklep brazilshop.pl nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Klienta, wynikłe z posłużenia się nimi (hasło dostępu i login) przez osoby nieupoważnione.

§3.Realizacja zamówienia

1.Złożenie przez Klienta zamówienia jest jednoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją postanowień regulaminu sklepu internetowego brazilshop.pl

2.Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 16.00, w soboty, w niedziele oraz święta ustawowo wolne od pracy, będą rozpatrywane pierwszego dnia roboczego następującego po dniu złożenia zamówienia.

3.Wszystkie zamówienia złożone droga elektroniczną, poprzez witrynę sklepu internetowego brazilshop.pl  dostarczane są do Klienta w terminie do 7 dni roboczych od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.

4.Każde zamówienie jest potwierdzane poprzez wysłanie listu elektronicznego (e-mail) prezentującego listę zamówionych artykułów wraz z obowiązującą ceną poszczególnych zamówionych towarów.

5.W przypadku niemożliwości zweryfikowania rzetelności złożonego zamówienia, sklep brazilshop.pl zastrzega sobie możliwość odmówienia realizacji zamówienia.

§4.Warunki dostawy

1.Towar dostarczany jest wraz z wymaganym dowodem zakupu w wersji elektronicznej, który jest dołączony do e-mail z zakończeniem procesu zamówienia, na adres e-mail podany przez Klienta przy składaniu zamówienia.

2.Koszty transportu i spedycji są doliczane automatycznie do łącznej kwoty zapłaty.

3.Zamówiony towar jest wysyłany za pośrednictwem poczty polskiej jako list lub paczka priorytetowa polecony. Sklep brazilshop.pl  nie realizuje wysyłek za pośrednictwem przesyłek kurierskich z wyjątkiem przedmiotów o wadze ponad 1kg. Bez względu na rodzaj przesyłki, klienta obowiązuje wyłącznie jedna stawka cenowa za przesyłkę, podana na stronie zamówienia po wybraniu adresu wysyłki

4.Odbierając przesyłkę należy sprawdzić, czy:

a. opakowanie nie nosi znamion uszkodzenia, rozerwania itd.

b. paczka jest oryginalnie zapakowana.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania Odbierający jest szczególnie zobowiązany do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera.

Odbiorca lub osoba przez niego upoważniona powinna sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uchybień należy postępować zgodnie z § 9 Reklamacja i gwarancje, punkt 1.

Uwaga! W okresach przedświątecznych Poczta ma opóźnienia w dostawach na co nasz sklep nie ma wpływu, warto zamówić produkt kilka dni wcześniej aby uniknąć rozczarowania co do terminowości dostarczenia.

§5.Ceny

1.Ceny w sklepie internetowy brazilshop.pl  są wyrażone w złotych polskich /PLN/ i zawierają podatek VAT.

2.Katalog produktów na stronie brazilshop.pl  stanowi informację handlową i nie jest ofertą w rozumieniu art.66, ust.1 Kodeksu Cywilnego. Stanowi jedynie zaproszenie do rokowań w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego.

3.Aktualne ceny, za zamawiane towary, są potwierdzane e-mailem przez naszego pracownika.

4.W przypadku gdyby cena, za zamówiony towar na stronie sklepu internetowego, różniła się od ceny przesłanej w e-mailu potwierdzającym to zamówienie, Zamawiający ma prawo do anulowania części lub całego zamówienia.


§6.Płatność

1.Płatności, za zamówione towary, mogą być dokonywane w następującej formie:

a. Gotówka, przy odbiorze towaru (u kuriera dostarczającego przesyłkę za pobraniem)

b. za pośrednictwem szybkich płatności internetowych PAYPAL, PAYU, tPAY.

c. Przedpłata na nr konta bankowego:

idea bank 29 1950 0001 2006 6244 7815 0001

(W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia)

Nasz adres:

Medium Group Michał Grzejdziak
ul. Grabowa 27
41-209 Sosnowiec

2. Do każdego realizowanego zamówienia wystawiany jest dowód sprzedaży.

3. Do każdego realizowanego zamówienia możliwe jest wystawienie faktury VAT na życzenie klienta w ciągu 7 dni od daty sprzedaży. W celu otrzymania faktury VAT, prosimy o zaznaczenie tego w komentarzu do zamówienia.

§7.Zwrot zakupionego towaru

1.Klient sklepu internetowego brazilshop.pl, będący konsumentem, ma możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny, pod warunkiem, że towar pozostaje w stanie niezmienionym nadającym się do dalszej sprzedaży.

Więcej informacji znajdą Państwo pod adresem :

https://brazilshop.pl/zwroty-wymiana-reklamacje

 

2.Zwrotowi nie podlegają artykuły noszące znamiona użytkowania, uszkodzone, jak również oznakowane lub szyte na indywidualne zamówienie Klienta (posiadające status “na zamówienie”.

3.Towar należy odesłać do siedziby naszej firmy paczką zwykłą Poczty Polskiej lub przesyłką kurierską. Po otrzymaniu przesyłki należna kwota zostanie zwrócona na wskazany przez klienta rachunek bankowy. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

§8.Anulowanie zamówienia

1.Po wysłaniu zamówienia, można je anulować przesyłając e-mail z takim oświadczeniem na adres: biuro@brazilshop.pl lub sklep@brazilshop.pl

2.Nie można anulować zamówień, które zostały już wysłane na adres podany przez Zamawiającego.

§9.Reklamacje i gwarancje

1.Reklamacje jakościowe i ilościowe stwierdzone podczas odbioru przesyłki.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych towarów i/lub przesyłki powstałych w trakcie transportu oraz braków w dostawie (ilość otrzymanego towaru nie jest zgodna z ilością podaną na dowodzie zakupu), będą rozpatrywane pod warunkiem zgłoszenia tego naszej firmie w formie telefonicznej lub elektronicznej.

2.Reklamacje jakościowe stwierdzone w późniejszym terminie.

Jeśli w otrzymanym towarze zostaną stwierdzone wady ukryte prosimy o odesłanie go na nasz adres wraz z opisem wady, dowodem zakupu oraz numerem i datą zamówienia. Reklamacja zawsze rozpatrywana jest do 14 dni od dnia otrzymania przez brazilshop.pl uszkodzonego towaru. Odpowiedz udzielana jest zawsze drogą e-mail na adres podany w zamówieniu.

3.Reklamacji nie podlegają m.in.:

a. Towary posiadające wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne z winy klienta (np. rozdarcia, przecięcia, itp. które powstały w skutek złego użytkowania przez klienta) jak również powstałe z braku lub niewłaściwej konserwacji.

4.Różnice wynikające z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego Klienta (odcienie kolorów, nasycenie barw, proporcje, itp.), nie mogą stanowić podstawy do złożenia reklamacji.

5.Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.

6.Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty, suchy, wywietrzony (KC art.354 par 1 i par 2). W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia reklamacji.

7.Podczas informowania o decyzji w sprawie złożonej reklamacji, nasz pracownik ustali też z Państwem sposób i miejsce odesłania towaru z reklamacji.

8. Przesyłka z reklamowanym towarem dostarczana jest do sklepu poprzez Pocztę Polską paczką ekonomiczną na koszt klienta. W przypadku uznania reklamacji koszt ten jest zwracany na wskazane przez klienta konto bankowe.

W przypadku odrzucenia reklamacji koszt wysyłki do sklepu oraz koszt odesłania towaru z powrotem pokrywa klient.

§10.Uwagi końcowe

1.Spory wynikające z realizacji zamówienia poprzez sklep internetowy, pomiędzy Klientem a firmą Medium Group Michał Grzejdziak , strony zobowiązują się rozstrzygnąć polubownie.

2.Właścicielem sklepu internetowego jest firma Medium Group Michał Grzejdziak. ul. Grabowa 27, 41-209 Sosnowiec NIP 6443209251

3. Korzystanie z usług sklepu wymaga dostępu do
strony internetowej www.brazilshop.pl poprzez komputer PC lub MAC z systemem
operacyjnym, umożliwiającym uruchomienie przeglądarki internetowej w zalecanej
rozdzielczości ekranu: 1024 x 768 pikseli lub wyższej

4. Znaki towarowe, handlowe, nazwy producentów i firm zostały wykorzystane na stronach są zastrzeżone.

§11.Ochrona danych osobowych

Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. ,,O ochronie danych osobowych” informujemy, że Pani/Pana dane osobowe przechowywane są w zbiorze danych firmy Medium Group Michał Grzejdziak. Dane te będą przetwarzane w celu realizacji Pani/Pana zamówień składanych w naszej firmie oraz w celach marketingowych. Medium Group Michał Grzejdziak może udostępnić Pani/Pana dane osobowe innej firmie z zachowaniem wymogów określonych w przepisach o ochronie danych osobowych. Dysponuje Pani/Pan prawem wglądu do swoich danych, możliwością ich poprawienia, jak również do żądania/zgłoszenia zaprzestania ich przetwarzania przez firmę Medium Group Michał Grzejdziak, co należy zgłosić w formie pisemnej.

Medium Group Michał Grzejdziak
ul. Grabowa 27
41-209 Sosnowiec

e-mail: biuro@brazilshop.pl