zwroty wymiana reklamacje

ZWROTY:

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu. Podstawowym warunkiem przyjęcia zwrotu towaru jest jego niezmieniony stan: produkt jest  nieużywany, czysty, z nieoderwanymi metkami, kompletny. Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają zwrot towaru.

W celu szybszego rozpatrzenia Państwa ZWROTU prosimy:
1. Wypełnić formularz zwroty otrzymany na adres e-mail podczas zgłaszania chęci zwrotu.

2. Zwracany towar należy odesłać za pomocą dowolnej usługi pocztowej na adres:

Medium Group Michał Grzejdziak
Ul. Narbutta 47/11, 02-536 Warszawa

3. Do odsyłanego towaru należy dołączyć otrzymany wraz z nim dowód zakupu.

Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Po przyjęciu zwrotu towaru przekażemy Państwu pieniądze w ciągu 7 dni roboczych. Pieniądze zostają przekazane na konto bankowe z którego dokonano zapłaty, w formie w jakiej dokonano zapłaty (zwrot Payback, zwrot Payu, zwrot tPay).

Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, zabrudzony lub uszkodzony w wyniku użytkowania), będzie odesłany na koszt klienta.

WYMIANA:

Na towary zakupione w sklepie www.brazilshop.pl udzielamy gwarancji wymiany w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania.
1. Warunkiem przyjęcia wymienianego towaru jest jego idealny stan: produkt jest nieużywany, czysty, z nieoderwanymi metkami oraz kompletny. Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają wymianę towaru.

2. Wymieniany towar należy odesłać paczką pocztową (nie listem) na adres:

Medium Group Michał Grzejdziak
Ul. Narbutta 47/11, 02-536 Warszawa

3. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć wypełniony formularz wymiany otrzymany na adres e-mail podczas zgłaszania chęci wymiany

4. Koszt wysyłki wymienianego towaru ponosi Klient i wynosi on 16,00zł. Kwotę należy przesłać przelewem na konto w bank pekao s.a. 29 1950 0001 2006 6244 7815 0001 podając w tytule przelewu „wymiana” oraz adres e-mail  pod którym zarejestrowany jest klient w serwisie brazilshop.pl. W przeciwnym razie wymieniony towar będzie wysłany za pobraniem. W tym wypadku koszt przesyłki będzie wyższy i będzie wynosić 20,00 zł.

5. Jeżeli na stronie sklepu www.brazilshop.pl nie będzie dostępny potrzebny dla Państwa rozmiar wówczas wymiana towaru nie będzie możliwa. W takiej sytuacji można dokonać zwrotu towaru lub wymienić towar na inny.

REKLAMACJA:

1. Wszystkie rzeczy zakupione w sklepie internetowym www.brazilshop.pl mogą być reklamowane z zachowaniem odpowiednich terminów i warunków reklamacji towarów konsumpcyjnych określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. nr 141, poz.1176), w szczególności, jeśli posiadają wady.

2.Aby zareklamować towar należy: wypełnić formularz „REKLAMACJA TOWARU”  otrzymany od nas mailem przy zgłoszeniu reklamacji, gdzie należy opisać wadę.

Formularz należy przesłać na maila : biuro@brazilshop.pl lub sklep@brazilshop.pl . Na podstawie zgłoszenia dział reklamacji poinstruuje Klienta drogą mailową czy i jak Klient ma towar odesłać. Dalszy sposób postępowania będzie  opisany w mailu zwrotnym.

3.W przypadku, gdy w mailu zwrotnym jest informacja o konieczności odesłania towaru, należy go odesłać paczką za pośrednictwem Poczty Polskiej BEZ POBRANIA (przesyłki wysłane za pobraniem nie będą odbierane) na adres:

Medium Group Michał Grzejdziak
Ul. Narbutta 47/11, 02-536 Warszawa

Pozostałe informacje na temat reklamacji towarów znajdą Państwo także w naszym regulaminie pkt. 9 dostępnym pod adresem https://www.brazilshop.pl/regulamin/